Συγκινητικό γράμμα 6χρονης στον Άι Βασίλη: Κάνε να βρει δουλειά η μαμά μου


Συγκινητικό γράμμα 6χρονης στον Άι Βασίλη: Κάνε να βρει δουλειά η μαμά μου

"Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, θα ήθελα ένα δεντρόσπιτο και μια δουλειά για τη μαμά μου για να μη στεναχωριέται...," Ειρήνη 6 χρονών.


Και, όμως, τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα πάντα. Τη χαρά, τη θλίψη αλλά και την… οικονομική κρίση! Και αυτό φαίνεται από τα γράμματα που στέλνουν προς τον Άγιο Βασίλη!

Για φέτος, λοιπόν, αυτό που ζητάνε από τους αγαπημένο τους "χοντρό κύριο, με την άσπρη γενειάδα είναι" –εκτός βέβαια από παιχνίδια- μια δουλειά για τους γονείς τους, περισσότερα χρήματα αλλά και να μην στεναχωριέται κανείς".

Με την αθωότητα που τα διακρίνει, τα πιτσιρίκια γράφουν και ζωγραφίζουν για τον Άγιο Βασίλη και περιμένουν με ανυπομονησία να τους απαντήσει. Αυτό θα γίνει όταν ανήμερα Πρωτοχρονιάς θα αφήσει τα δώρα που θέλουν κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Βέβαια, τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι φέτος ο Άγιος Βασίλης δεν έχει την… οικονομική δυνατότητα να τους φέρει πολλά και ακριβά δώρα, όπως τις προηγούμενες χρονιές. Γι’ αυτό και -όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά στα γράμματά τους- του δίνουν το περιθώριο να διαλέξει εκείνος για αυτά.

Τα γράμματα δημοσιεύει αυτούσια ο Ελεύθερος Τύπος. Διαβάστε μερικά εξ αυτών:

*Άγιε μου Βασίλη γεια σου! Είμαι η Χριστίνα και θέλω να σου ζητήσω κάτι διαφορετικό. Θέλω να ξαναφέρεις το χαμογέλο και τη χαρά σε όλα τα παιδιά που είναι δυστυχισμένα. Να κάνεις ξανά χαρούμενους τους γονείς τους, να δώσεις λύση στα προβλήματα τους. Αυτά σου ζητάω για φέτος και είμαι σίγουρη πως μπορείς και θέλεις να βοηθήσεις. Με αγάπη, Χριστίνα Παπαϊωάννου.

*Καλέ μου Άγιε Βασίλη, γεια σου. Θέλω να μου πάρεις ένα πλέιμομπιλ. Αλλά να φέρεις δώρα και στη μαμά και στον αδερφό μου. Μη με ξεχάσεις γιατί είμαι καλό παιδί και το δώρο το θέλω, είναι ακριβό. Ο πατέρας μου δε δουλεύει και δεν έχουμε λεφτά. Ηλίας, α’ δημοτικού.

*Άι-Βασίλη, άμα έχεις χρήματα και άμα μπορείς να μου φέρεις ένα κασκόλ DC. Με αγάπη, Δημήτρης Κεχαγιάς

*Αγαπητέ Άι-Βασίλη, όπως σου είχα πει θέλω να μου φέρεις ένα κουνέλι. Ξέρω όμως πως η κρίση… σε έχει επηρεάσει ακόμη και σένα! Γι’ αυτό, πάρε μου ό,τι θες! Πολλά φιλιά από Ελένη Κεχαγιά.



ΠΗΓΗ: news247.gr
          pistepseto.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

tads

 
Η ιστοσελίδα 8entertainment δημιουργήθηκε για οποιοδήποτε....ΔΕΝ περιέχει ακατάλληλο περιεχόμενο και περιέχει δωράκια για όλες τις ηλικίες...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΘΡΑ...
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece

stats

Για να μας επισκέπτεστε πιο εύκολα πληκτρολογήστε για συντομογραφία http://8enter.blogspot.gr και θα μεταφερθείτε ΑΜΕΣΩΣ στην ιστοσελίδα μας!!!

Δείτε την ιστοσελίδα μας με άλλο μάτι :
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/flipcard
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/sidebar
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/snapshot

Copyrights

Text Widget

Επικοινωνήστε μαζί μας απο την σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ που θα την βρείτε πάνω πάνω....Μην ξεχάσετε να μας κάνετε LIKE στο Facebook!



X Μείνετε ενημερωμένοι κάνοντας ένα Like

8entertainment

Πνευματικά δικαιώματα -Copyrights

"