Η Σμαράγδα Καρύδη | Η ηλικία της, οι πλαστικές και η δημοσιότητα


Η Σμαράγδα Καρύδη μίλησε στην εφημερίδα Real Life για το πώς αντιμετωπίζει τον χρόνο που περνά, τι σκέφτεται για τις πλαστικές επεμβάσεις αλλά και αν υπήρξε ποτέ ερωτευμένη με την εικόνα που παρουσιάζεται για εκείνη στα media.


«Γενικά με την απώλεια δεν τα έχω καλά, νομίζω. Προσπαθώ πάντως να το βλέπω ψύχραιμα το πέρασμα των χρόνων. Δεν θέλω να γίνω ρεζίλι κάποτε. Εννοώ να πάθω καμία τρέλα και να με δεις ξαφνικά φουσκωμένη σαν μπαλόνι με τεράστια χείλη. Βέβαια, επειδή δεν μου αρέσει αισθητικά αυτό, δεν νομίζω να το πάθω» λέει αρχικά η ηθοποιός που τον Αύγουστο έκλεισε τα 43 της χρόνια.

Παράλληλα, λίγο αργότερα πρόσθεσε σχετικά με το γεγονός ότι μεγαλώνει: «Eίμαι πολύ καλύτερα τώρα, εχώ πολύ λιγότερες ανασφάλειες απ΄όταν ήμουν 20, και είμαι πιο κοντά στον ευατό μου. Εντάξει, καλό θα ήταν  να είχα το μυαλό που έχω τώρα στα 20. (...) Από την άλλη, αν τα έκανες όλα στα 20, στα 40 τι θα έκανες;».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν υπήρξε ποτέ ερωτευμένη με την εικόνα της, όπως αυτή παρουσιάζεται μέσα απο τα media και τα εξώφυλλα των περιοδικών, η Σμαράγδα Καρύδη απάντησε: «Όχι, δεν ήμουν ποτέ! Η δημοσιότητα ήρθε ως αναγνώριση της δουλειάς μου. Μέχρι εκεί με ευχαριστεί. Άλλες φορές το βαριέμαι όλο αυτό. Όμως, δεν ξέρω πώς θα μου φανεί αν σταματήσει απότομα. Μπορεί και να με ενοχλήσει, δεν ξέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

tads

 
Η ιστοσελίδα 8entertainment δημιουργήθηκε για οποιοδήποτε....ΔΕΝ περιέχει ακατάλληλο περιεχόμενο και περιέχει δωράκια για όλες τις ηλικίες...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΘΡΑ...
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece

stats

Για να μας επισκέπτεστε πιο εύκολα πληκτρολογήστε για συντομογραφία http://8enter.blogspot.gr και θα μεταφερθείτε ΑΜΕΣΩΣ στην ιστοσελίδα μας!!!

Δείτε την ιστοσελίδα μας με άλλο μάτι :
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/flipcard
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/sidebar
http://www.8entertainment.blogspot.gr/view/snapshot

Copyrights

Text Widget

Επικοινωνήστε μαζί μας απο την σελίδα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ που θα την βρείτε πάνω πάνω....Μην ξεχάσετε να μας κάνετε LIKE στο Facebook!



X Μείνετε ενημερωμένοι κάνοντας ένα Like

8entertainment

Πνευματικά δικαιώματα -Copyrights

"